krása (Page 3)

Vysoko kvalitná starostlivosť o pleť, 110 rokov dermatologickej odbornosti, v cene dostupnej pre každého. To je základom filozofie jednej z vedúcich značiek pleťovej kozmetiky vo Francúzsku – Diadermine. Vybrané produkty značky Diadermine z radov Lift+, 3D Expert na vrásky a Essentials môžu vyskúšať už aj slovenské spotrebiteľky. Diadermine nájdete exkluzívnePokračovať v čítaní

Bratislava 16. marca 2015 – Po troch rokoch spoločnosť dm drogerie markt opäť reaguje na požiadavky a zmeny trhu a pristupuje k prestavbe layoutov vo svojich predajniach, ktorá odráža vnímanie významu jednotlivých sortimentov dm zákazníkmi. Aktuálna prestavba layoutov nadväzuje na projekt ukončnený v roku 2012, avšak stavia ho na vyššiuPokračovať v čítaní

Prvý „kokteil“, ktorý novo narodený človiečik ochutná, je materské mlieko. Jeho výživná hodnota je nezastupiteľná. Zásobuje telo všetkými dôležitými látkami, ktoré novorodenec pre svoj rast a vývoj potrebuje. Vďaka svojmu zloženiu je mlieko veľmi ceneným zdrojom bielkovín, vápnika a minerálov aj pre našu pokožku. Práve preto živiny obsiahnuté v mlieku dali siluPokračovať v čítaní

O čom ženy snívajú, ak ide o vlasy? O veľkom objeme? Alebo silných vlasoch? Podľa posledných prieskumov túžia predovšetkým po nádhernom lesku 1 . S novým radom Schauma Mirror Gloss, ktorý obsahuje šampón na vlasy, kondicionér a olej, sa tento sen stáva skutočnosťou. Výsledkom budú ešte krajšie a žiarivejšie vlasyPokračovať v čítaní

Komisia dnes urobila ďalší krok k posilneniu ochrany spotrebiteľov, najmä dojčiat a malých detí. Prijala dve opatrenia, ktoré obmedzujú používanie troch konzervačných látok v kozmetických výrobkoch. „Opätovne sme ukázali, že bezpečnosť spotrebiteľov je prvoradá pri každom rozhodnutí, ktoré prijmeme. Konzervačné látky v kozmetických výrobkoch zohrávajú významnú úlohu. Zabezpečujú, že výrobky,Pokračovať v čítaní

TATRY (12. september 2014) – Hotely Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) prichádzajú s novým konceptom pre zdravie a relax svojich hostí s názvom Tatry wellness elixír. Nejde pritom len o elixír v podobe nápoja, ale o komplexnú starostlivosť o hosťa v zmysle wellbeing, ktorá stavia na pôvodných hodnotách tatranského kúpeľníctvaPokračovať v čítaní

Bratislava 11. júla 2014 – Tri výrobky z dm značiek alverde, Balea a Denk mit boli ocenené v 3. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2014, a to až v troch kategóriách. Víťazstvá si tak odniesli v kategórii pleťová, vlasová kozmetika a prostriedky naPokračovať v čítaní