Tri víťazstvá pre výrobky dm značiek v 3. ročníku programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2014

Bratislava 11. júla 2014 – Tri výrobky z dm značiek alverde, Balea a Denk mit boli ocenené v 3. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2014, a to až v troch kategóriách. Víťazstvá si tak odniesli v kategórii pleťová, vlasová kozmetika a prostriedky na umývanie riadu. Ocenenia si na slávnostnej ceremónii prevzali sortimentná manažérka dm drogerie markt Silvia Bendžáková a vedúca oddelenia marketingu Ing. Nicol Noseková.

Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rýchloobrátkového tovaru. Je známy vo viacerých krajinách, napríklad v Českej republike sa tento rok konal už jeho 14. ročník. Program sa zameriava na monitoring, ocenenie a podporu nových a inovovaných výrobkov alebo výrobkových radov uvedených na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Jeho unikátnosť spočíva v spôsobe stanovenia výhercov, o víťazoch v jednotlivých kategóriách totiž rozhodujú samotní spotrebitelia.

Do programu bolo možné prihlásiť nové alebo inovované výrobky uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2012 do 31. 12. 2013. Pri inovovaných výrobkoch mohlo ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdila odborná porota, zložená zo zástupcov významných asociácií, zväzov a profesijných združení z oblasti retailu, výroby a komunikácie, všetky prihlásené výrobky, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu, najmä však mieru inovácie a termín uvedenia produktov na trh.

Voľba víťazov prebehla celkovo v 21 kategóriách na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotili výrobky na základe fotografií a textov opisujúcich prihlásené výrobky. Výrobky boli ocenené na základe skóre tvoreného dojmom z výrobku (obal, značka a očakávania od výrobku) a úmyslom opätovného nákupu. Váhy oboch častí na konečnom skóre sú ovplyvnené počtom respondentov so skúsenosťou s daným výrobkom. Víťazné výrobky získavajú ročnú licenciu na logo a označenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.

O VÍŤAZNÝCH VÝROBKOCH

Kategória pleťová kozmetika: alverde anti-aging Q10 BB krém, 50 ml

Zloženie s rastlinným extraktom z arónie ošetruje a regeneruje pokožku. Vitamín E podporuje prirodzenú ochranu pleti pred vplyvmi životného prostredia a pomáha tak predchádzať predčasnému starnutiu pokožky. Koenzým Q10 má antioxidačné a radikály zachytávajúce vlastnosti. Rastlinný glycerín dodáva hydratáciu, pričom bambucké maslo robí pleť jemnou. 4,49 €

Kategória vlasová kozmetika: Balea Professional vlasový olej na poškodené vlasy, 100 ml

Balea olejová kúra s výťažkom zo slnečnice a argánovým olejom ošetruje poškodené a namáhané vlasy. Olej vlasy nezaťažuje a zanecháva ich dokonale lesklé a pružné, plné života. Arganový olej na vlasy vytvára bariéru medzi vlasmi a škodlivými faktormi ako je napr. slnečné žiarenie a sušenie teplým vzduchom. Má schopnosť regenerovať a obaliť vlasové korienky. 3,29 €

Kategória prostriedky na umývanie riadu: Denk mit nature Revolution, kapsule do umývačky riadu, 30 ks

Denk mit nature Revolution, tablety do umývačiek riadu, v praktickom znovu uzatvárateľnom balení, sú šetrné k životnému prostrediu. Vďaka inovatívnemu „systému nízkej teploty“ sa ich plná čistiaca sila spúšťa už pri 40°C. 4,39 €

Viac informácií o programe nájdete na www.volbaspotrebitelov.sk. dm

drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness s takmer 3 000 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 1080 pracovníkov v 129 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 12 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *