obchod

Nový portál dobromat.sk pomáha podporovať neziskový sektor vďaka príspevkom z utratenej sumy nákupu vo vybraných e-shopoch. Veľa ľudí preferuje nákup na internete pred návštevou tzv. kamenných predajní. Práve lojálnosť zákazníkov známych predajcov ako martinus.sk, deichmann.sk či aliexpress.com dokáže zabezpečiť zaujímavé finančné dary pre tých, ktorí to potrebujú. Zákazník však pritom nedávaPokračovať v čítaní

Podiel domácej produkcie na pultoch obchodných reťazcov je dlhodobo diskutovanou témou na Slovensku. Na podiel vystavenia slovenských výrobkov v maloobchode sa zameral aj prieskum agentúry GfK iniciovaný spoločnosťou Kaufland Slovenská republika. Výsledky prieskumu ukázali, že na pultoch obchodných sietí je v priemere vystavených 39% slovenských výrobkov, pričom najviac ich boloPokračovať v čítaní

Bratislava 16. marca 2015 – Po troch rokoch spoločnosť dm drogerie markt opäť reaguje na požiadavky a zmeny trhu a pristupuje k prestavbe layoutov vo svojich predajniach, ktorá odráža vnímanie významu jednotlivých sortimentov dm zákazníkmi. Aktuálna prestavba layoutov nadväzuje na projekt ukončnený v roku 2012, avšak stavia ho na vyššiuPokračovať v čítaní

Zodpovedné podnikanie je prioritou stratégie Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR. Preto nás teší, že projekt spoločenskej zodpovednosti Na veku záleží, je úspešný a darí sa mu plniť to, čo je jeho poslaním. Tým je vzdelávanie predajcov tabakových výrobkov, aby sa naučili správne dodržiavať Zákon 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov, a takPokračovať v čítaní

Súťaž Podnikateľka Slovenska 2013 je v plnom prúde. Dosiaľ sa do nej prihlásili dámy podnikajúce v oblasti farmácie, športu, vzdelávania, umenia ale aj daňového a účtovného poradenstva. Ak poznáte vo vašom okolí šikovnú podnikateľku, alebo ste ňou vy sama, neváhajte a zapojte sa. Vyplnenou prihláškou, zaslanou najneskôr do 30. septembra 2013, sa budete uchádzať o titulPokračovať v čítaní

BRATISLAVA, 19.3.2012 – predaj cez internet si získava čoraz viac priaznivcov. Zmena životného štýlu, zlepšujúca sa dostupnosť internetu, zvyšujúca sa počítačová gramotnosť a čoraz lepšia konkurencieschopnosť internetových obchodov prispievajú každoročne k dynamickému rastu nákupov prostredníctvom tohto distribučného kanála. Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) považuje aj rok 2011 z hľadiska predaja cez internetPokračovať v čítaní