Aj kuriérske služby musia prechádzať zmenami a prinášať pokrok

Doručovanie zásielok kuriérom sa stalo službou, ktorú dnes využíva už takmer každý Slovák. Dennodenne totiž objednávame tovar z internetových obchodov, a ten sa dostáva k nám domov práve kuriérom. Kuriérske služby aj vzhľadom na rastúci počet zákazníkov prešli obrovskou zmenou a pokrokom, ktoré zvyšujú prehľadnosť celého procesu a komfort zákazníkov. Teda aspoň v jednej spoločnosti, ktorá ich poskytuje na území Slovenskej republiky.

Podnetmi na zmenu sa stali problémy klientov

Zlá informovanosť o doručovaní zásielok, problém so situáciou, kedy kuriér nenájde adresáta balíku na uvedenej adrese, absencia odberných miest či možnosť sledovania zásielok. Aj to sú kritické body kuriérskych služieb, ktoré pre mnohých zákazníkov predstavujú obrovský problém. Spoločnosť DPD ich však zmenila a upravila tak, aby dosiahla čo najväčšiu spokojnosť u svojich klientov. Dnes preto ponúka množstvo noviniek zvyšujúcich prehľadnosť celého procesu prepravy kuriérom, ktoré sú výhodné nielen pre adresátov, ale aj eshopy či iné firmy využívajúce kuriérske služby.

Presný čas doručenia balíku či možnosť úpravy dátumu návštevy kuriéra

Azda najväčšou novinkou v doručovaní zásielok od DPD je služba Predict. Vďaka nej už viac nie je nutné čakať na kuriéra celý deň, keďže informačná SMS o dátume doručenia zásielky neobsahuje len samotný dátum, ale aj presný časový interval v trvaní jednej hodiny, kedy je potrebné očakávať návštevu kuriéra. Samotný adresát je preto flexibilnejší a existuje väčšia pravdepodobnosť, že ho kuriér zastihne bez problémov na danej adrese. Ak však vopred viete, že vám oznámený dátum nevyhovuje, môžete si ho na internetovej adrese doručenej v SMS zmeniť podľa vašich možností. Prípadne zásielku presmerovať do odberného miesta Pickup vo vašom okolí.

Budovanie inteligentného systému prepravy kuriérom

Priamo na stránke spoločnosti DPD je dostupné aj sledovanie zásielky. Po zadaní čísla balíku preto môžete vidieť, kde sa aktuálne nachádza. Odosielatelia zásielok zas môžu získať prístup do klientskej zóny, ktorá im ponúka jednoduché spravovanie zásielok vrátane tvorby prepravných listov či registra adries svojich klientov a samotnej objednávky prepravy kuriérom. Aj tieto riešenia postupne budujú systém inteligentného doručovania balíkov, ktorému patrí budúcnosť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *