MasterCard

So samoobslužnými pokladňami sa v obchodoch stretlo už 86 % Slovákov, necelé dve tretiny (62 %) z nich však stále dávajú prednosť klasickému zaplateniu pri pokladni. Najobľúbenejšie na nákup potravín sú samoobslužné pokladne medzi mladými ľuďmi do 24 rokov a u užívateľov bezkontaktných kariet. Za hlavnú výhodu samoobslužných pokladní považuje viac ako polovicaPokračovať v čítaní

Spoločnosť MasterCard predstavila výsledky prieskumu, podľa ktorého spotrebitelia v roku 2015 viac ako zdvojnásobili dopyt po digitálnych platbách. Tento vývoj odráža celosvetový trend, keď spotrebitelia počas jedného roka viac ako zdvojnásobili dopyt u bánk a u obchodníkov po možnostiach platenia mobilnými technológiami. Výsledky prieskumu Mobile Payments Study predstavila spoločnosť MasterCard,Pokračovať v čítaní

Spoločnosť MasterCard, jednotka v inteligentných, pohodlných a bezpečných platbách, ocenila výnimočné projekty roku 2015 v platobných kartách. Slávnostné odovzdanie cien bolo vyvrcholením celodennej konferencie MasterCard Day, ktorá sa konala 14. januára v Moyzesovej sieni Slovenskej filharmónie v Bratislave. Autori najúspešnejších projektov si odniesli celkovo šesť sklenených trofejí. „Sme veľmi radi,Pokračovať v čítaní