GfK

Bratislava, 8. marca  2017 – Takmer štyri pätiny spotrebiteľov pri svojich nákupoch využíva vernostné programy. Každý tretí  spotrebiteľ tvrdí, že nakupuje podľa letákových akcií a necelá jedna pätina navštevuje kvôli nákupom zahraničie. Aj na tieto skutočnosti poukázal prieskum Shopping Monitor Slovakia 2016/2017, ktorý monitoruje nákupné správanie a spotrebiteľské preferencie domácností naPokračovať v čítaní

Podľa zistení spoločnosti GfK približne polovica ľudí je nespokojných so súčasnou kvalitou poskytovania zdravotnej starostlivosti. Najviac sú ľudia nespokojní s čakacími dobami u lekárov,  s prístupom personálu, ale aj celkovou zdravotnou starostlivosťou. Približne polovica ľudí je nespokojných so súčasnou kvalitou poskytovania zdravotnej starostlivosti a približne 13 percent ľudí je dokoncaPokračovať v čítaní

Bratislava, 12. septembra 2016 – Keď sme v internetovom zisťovaní položili spotrebiteľom z 22 krajín otázku, čo by vylepšili na svojom bývaní, najčastejšou odpoveďou bolo, že by chceli zmeniť dizajn alebo štýl interiéru (39 percent), celkovú veľkosť či usporiadanie (38 percent) a nábytok (35 percent). Medzi ženami po celom svete jednoznačne vyhráva túžba po krajšom interiériPokračovať v čítaní

Takmer tretina (32 percent) internetovej populácie z 21 krajín jednoznačne súhlasí[1] s tvrdením, že má neustále strach o svoju bezpečnosť. Naopak, iba desať percent respondentov tvrdí[1], že obavy nemá. Spoločnosť GfK požiadala cez internet  25 000 spotrebiteľov, aby na sedembodovej stupnici vybrali, do akej miery súhlasia s výrokom „Mám neustále  obavy o svoju bezpečnost“. Na základePokračovať v čítaní

Bratislava, 10. mája 2015 – V mezinárodnom meradle mierne prevažujú ľudia, ktorí si chcú sporiť na budúcnosť nad tými, ktorí si chcú užívať život. Čísla sú však veľmi vyrovnané. Spoločnosť GfK sa viac ako 27 tisíc užívateľov internetu z 22 krajín pýtala, nakoľko súhlasia alebo nesúhlasia s nasledujúcim výrokom: „Teraz si chcem užívaťPokračovať v čítaní

Najnovšia analýza čínskeho trhu spoločnosti GfK ukazuje, že z Číny v roku 2015 vyrazilo do zahraničia 109 miliónov turistov, pričom ich útrata činila 229 miliardy dolárov (5,72 biliónov korún). Ide tak o významný míľnik v histórii čínského výjazdového cestovného ruchu. Táto štatistika potvrdzuje vedúcu pozíciu Číny ako jednej z krajín s najväčším počtom turistov vycestujúcichPokračovať v čítaní

Norimberg, 22. októbra 2014 – Európski spotrebitelia už nie sú tak optimisticky naladení ohľadom budúcnosti ako v júni tohto roka. Počas posledných troch mesiacov poklesli ekonomické očakávania takmer vo všetkých krajinách, v ktorých bol realizovaný prieskum, a v niektorých boli dokonca zaznamenané veľmi výrazné prepady. Vzostupný trend z hľadiska príjmovPokračovať v čítaní