reklama

Vytvorenie dobrého vzťahu medzi vami ako majiteľom firmy a klientom, ktorý u vás nakupoval, dokážete do veľkej miery ovplyvniť. Máloktorý majiteľ spoločnosti si to ale uvedomuje a snaží sa nalákať klientov inými spôsobmi ako dobrým budovaním vzťahu klient – predajca. Ak chcete, aby váš biznis aj naďalej napredoval, vybudujte siPokračovať v čítaní

Každý začínajúci podnik musí počítať s tým, že v prvých mesiacoch nebude ich podnikanie také úspešné a zisk bude podstatne nižší. Ak práve začínate a hľadáte spôsoby, ako osloviť zákazníkov, my vám poradíme, ako na to. Poradíme vám, ako presvedčiť zákazníkov svojej konkurencie, aby dali šancu vám. Rýchlym dodaním tovaruPokračovať v čítaní

Situácia vnímania printových médií je v súčasnosti taká, že zadávatelia začali považovať reklamu v časopisoch za neefektívnu, čo postupne vyplynulo z minulosti. Tejto mienke dopomohlo nesprávne zadávanie inzercie – zlé umiestnenie kvôli znižovaniu ceny, zameranie sa len na náklad a čítanosť, necielenie na konkrétnu skupinu zákazníkov, nezohľadňovanie podielu celkovej inzercie na redakčnom obsahuPokračovať v čítaní