Vytvorenie dobrého vzťahu medzi vami ako majiteľom firmy a klientom, ktorý u vás nakupoval, dokážete do veľkej miery ovplyvniť. Máloktorý majiteľ spoločnosti si to ale uvedomuje a snaží sa nalákať klientov inými spôsobmi ako dobrým budovaním vzťahu klient – predajca.
Ak chcete, aby váš biznis aj naďalej napredoval, vybudujte si dobrý vzťah s klientmi a s príležitostného zákazníka „spravte“ stáleho zákazníka.
Reklamné predmety
Kedysi sme po nich bažili a vždy, keď sme vošli do konkrétnych predajní, okrem vizitky sme si vzali cukríky, kľúčenky a nálepy s logom danej firmy. V súčasnosti však klienti ocenia hrnčeky, ale i tričká s logom danej firmy.
Ak si chcete vybudovať dobrý vzťah s klientmi, posielajte im zaujímavé reklamné predmety, ktoré aj využijú a nevyhodia ich do koša ako nálepky s logom vašej firmy. Hrnčeky, taniere, kľúčenky, ale i puzdrá pre mobily s vašim logom určite potešia viac.
Ak si chcete vyrábať takéto reklamné predmety aj vo vašej firme, potrebujete k tomu originálny termolis na potlač – konkrétne špeciálne zaprojektovaný multifunkčný lis pre potlač metódou sublimácie a termotransferu. Tento prístroj rozpočet vašej firmy výrazne nezaťaží a navyše sa ovláda veľmi ľahko, takže to zvládne ktorýkoľvek zamestnanec vo firme.
Súťaže na sociálnych sieťach
Okrem reklamných predmetov, ktoré si dokážete vyrábať aj sami, vám môže pomôcť vybudovať si dobrý vzťah s klientmi aj súťaž napríklad na sociálnej sieti, ktorú navštevuje takmer každý druhý Slovák (Facebook). Ľudia chcú byť obdarovávaní a niet lepšieho spôsobu, ako ľudí obdarovávať a zároveň si s nimi budovať dobrý vzťah ako práve súťažami. Ľudia sú neustále na sociálnych sieťach a vy by ste to mali jednoznačne využiť. Nielenže získate nových zákazníkov, ale upevníte si vzťah s tými, ktorí u vás už nakupovali.
Nemusíte klientom dávať len vecné dary. Skúste im ponúknuť aj zľavové poukážky – vytvorte súťaž o zľavové poukážky na produkty vašej firmy.