Aj keď sa niekedy snažíme spraviť všetko pre to, aby náš biznis napredoval, neuváženým rozhodnutím spôsobíme pravý opak. Pokles tržieb nemusí zapríčiniť len tlak konkurencie, ale aj chyby, ktorý vy ako majiteľ firmy môžete urobiť. Chcete vedieť na akých chybách môže váš biznis stroskotať? Ak áno, nech sa páči. Pohodlne sa usaďte a pustite sa do čítania.
Nevhodná komunikácia so zákazníkmi
Váš biznis môže stroskotať aj na nevhodnej komunikácií so zákazníkmi. Zákazníci sú citlivejší, viac si potrpia na tom, aby sa firma o nich zaujímala a získavala od nich spätnú väzbu. Veľmi dobre si uvedomujú, že firmy urobia všetko pre to, aby zákazníkovi vyhoveli a aby sa k nim opäť vracal.
Ak chcete, aby váš biznis vydržal a naďalej napredoval, vytvorte si vzťah so zákazníkmi – získavajte spätnú väzbu, ponúkajte vernostné zľavy a zapájajte stálych zákazníkov do výroby produktov (ak podnikáte v oblasti módy). Uvidíte, že váš biznis nepôjde ku dnu.
Nevhodné vybavenie firmy
Ak ste „žgrloš“ a snažíte sa ušetriť aj na vybavení kancelárskych priestorov a je vám ľúto investovať do najkvalitnejších originálnych náplní do tlačiarní Canon, nemôžete sa čudovať, že sa k vám zákazníci nevracajú a čo je horšie, máte problém nájsť kvalitných zamestnancov, ktorí by vo firme ostali a neutekali by hneď po prvom mesiaci k vašej najväčšej konkurencii.
Nevhodným vybavením firmy môžete negatívne ovplyvniť fungovanie vášho biznisu. Neurobte túto chybu a investujte do kvality. Táto investícia sa vám niekoľkonásobne vráti.
Ak chcete, aby váš biznis naďalej fungoval a predbiehal konkurenciu, vytvorte si dobrý vzťah so zákazníkmi, poraďte sa na vytvorení reklamných kampaní, investujte do kvalitnej pracovnej sily, zamestnancov kvalitne ohodnoťte a hlavne neohrozujte život zamestnancov lacným vybavením firmy. Hádam len nechcete behať po súdoch a súdiť sa len preto, lebo ste chceli ušetriť na tom, na čom ste šetriť rozhodne nemali!