BMW získalo viacero ocenení v štúdii J. D. Power and Associates zameranej na kvalitu

Špičková kvalita, spoľahlivosť a ergonómia – tieto tri vlastnosti priniesli BMW najvyššie ocenenia v prestížnej  štúdii Initial Quality Study o kvalite spoločnosti J. D. Power and Associates, ktorá sa venuje prieskumu trhu. Táto štúdia každoročne hodnotí kvalitu nových automobilov v Severnej Amerike. BMW v roku 2015 získalo až päť ocenení. BMW po prvýkrát zvíťazilo v troch segmentoch – zaslúžili sa o to BMW radu 2, BMW radu 4 a BMW radu 5. Vyznamenanie za vynikajúcu kvalitu svojej produkcie si odniesli aj závody v Rosslyne v Juhoafrickej republike a v nemeckom Dingolfingu.

Koncept výroby a jej kvalita. 

Do štúdie o kvalite sa zapojilo 84 000 majiteľov nových automobilov v Severnej Amerike, ktorí svoje vozidlá zaregistrovali od začiatku novembra 2014 do konca februára 2015. Práve oni totiž dostali možnosť vyjadriť sa k prípadným problémom, na ktoré natrafili počas prvých troch mesiacov od kúpy nového automobilu. Initial Quality Study o kvalite sa vyhodnocuje už 29 rokov. Majitelia nových automobilov prostredníctvom nej odpovedajú na komplexný súbor otázok o koncepcii a kvalite výroby, ktorý celkovo pozostáva z 233 bodov. Otázky rozdelené do ôsmich kategórií (exteriér; jazdné vlastnosti; prvky/riadenie/zobrazovanie; audio/komunikácia/zábava/navigácia; sedadlá; vyhrievanie, ventilácia a klimatizácia; interiér; motor/prevodovka) sa netýkajú len technických záležitostí, ale napríklad aj prevádzky.

V segmente malých prémiových automobilov sa na prvom mieste s prehľadom umiestnil nováčik prieskumu – BMW radu 2, ktoré je dostupné v úprave Coupé a Cabrio.

BMW triumfovalo aj v kategórii prémiových kompaktných vozidiel. V nej si prvé miesto odnieslo BMW radu 4 dostupné vo verzii Coupé, Cabrio a štvordverové BMW radu 4 Gran Coupé.

BMW radu 5, najlepšie sa predávajúci automobil triedy executive za rok 2014, si majiteľov nových automobilov získalo svojou koncepciou výroby a jej kvalitou, vďaka čomu mu bolo udelené prvé miesto v prémiovom segmente automobilov strednej triedy.
Potom, čo si BMW AG polepšila v minuloročnom hodnotení, získala v posudzovaní značiek v štúdii o kvalite J. D. Power and Associates za rok 2015 ďalšie dôležité body.

Najlepší automobilový závod na svete. 

Okrem samotných automobilov J. D. Power and Associates hodnotí aj závody na výrobu automobilov po celom svete, pričom sa zameriava na ich výrobné normy. Pri hodnotení je najdôležitejším údajom informácia o počte zlyhaní a chýb, ktoré sa vyskytnú na automobiloch po ich dodaní zákazníkom. Tohtoročné ocenenie za najlepší závod na výrobu automobilov získala prevádzka v juhoafrickom Rosslyne, kde sa vyrába BMW radu 3. BMW AG si za tento úspech odniesla platinovú Cenu za kvalitu závodu 2015. Továreň BMW v Dingolfingu, ktorá vyrába BMW radu 3, BMW radu 4 a BMW radu 5, navyše získala striebornú Cenu za kvalitu závodu 2015, vďaka čomu sa stala druhým najlepším závodom na výrobu automobilov v Európe a Afrike – hneď za BMW Rosslyn. Podľa Predbežnej štúdie o kvalite je teda BMW Dingolfing najlepším európskym výrobcom automobilov.

D. Power and Associates patrí medzi popredné svetové spoločnosti zaoberajúce sa prieskumom trhu a pravidelne hodnotí úroveň spokojnosti majiteľov nových automobilov na hlavných medzinárodných trhoch.

BMW Group

BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 30 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

BMW Group zaznamenal v roku 2014 celosvetový predaj v objeme približne 2,118 milióna predaných automobilov a 123 000 motocyklov. V hospodárskom roku 2014 činil zisk pred zdanením 8,71 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 80,40 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2014 zamestnával po celom svete 116 324 spolupracovníkov.

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.

www.bmwgroup.com

Buďte prvý, kto pridá komentár.

Napíšte komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


*