Slovensko zabojuje o letných dovolenkárov kampaňou v celosvetovej televízii Eurosport

Bratislava – S prichádzajúcou letnou sezónou zintenzívňujú krajiny boj o letných dovolenkárov. Nezaháľa ani Slovensko. Slovenská agentúra pre cestovný ruch postupne spúšťa letnú reklamnú kampaň. Turistov osloví televíznym spotom na , ktorý bude vysielaný v lukratívnych časoch spolu s prenosmi nasledovanejších športových podujatí. Media mix budú dopĺňať rozhlasové spoty v slovenských i českých rádiách a online reklama.

Spot o Slovensku ako „predskokan“ Tour de France či 24 hodín Le Mans

TV Eurosport ponúka, okrem svojho globálneho pokrytia aj pridanú hodnotou v podobe atraktívneho mediálneho priestoru počas priamych prenosov zo športových podujatí s vysokou sledovanosťou. Tento rok to bude napríklad Tour de France s Petrom Saganom či svetový seriál automobilových pretekov WTCC, ktoré v júni prídu aj na Slovensko. Spot bude tiež nasadený počas tenisového turnaja French Open, automobilových pretekov 24 hodín Le Mans či ďalších atletických súťaží.

„Kampaň na globálnej televíznej stanici Eurosport sa nám výborne osvedčila už v minulosti. V predchádzajúcom roku videlo spoty SACR viac ako 100 miliónov divákov v 53 krajinách sveta. Preto sme sa rozhodli pre jej opätovné využitie a pevne veríme, že sa nám s aktuálnou kampaňou, ktorá potrvá od mája do konca júna, podarí dosiahnuť rovnako dobré výsledky,“ uviedla Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.

Letná dovolenková ponuka v éteri slovenských a českých rádií

V Čechách zaznejú spoty v najpočúvanejších rádiách Frekvence 1 a Evropa 2 s dennou počúvanosťou takmer dva milióny poslucháčov, zatiaľ čo na Slovensku to budú rozhlasové stanice FUN rádio, rádio Jemné a rádio Anténa Rock. Predpokladaný zásah je takmer milión poslucháčov denne.

Online kampaň v krajinách V4

V rámci online kampane, ktorá sa zameriava najmä na krajiny V4 (Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Slovensko), zvolila SACR kombináciu vyhľadávačov Google a YouTube. Zatiaľ čo na YouTube bude nasadená videopozvánka na dovolenku na Slovensku, užívateľov najpoužívanejšieho vyhľadávača bude oslovovať banerová a kontextová reklama, špeciálne pri vyhľadávaní tém ako hory, príroda, turistika, Slovensko, wellness, kúpele, akvaparky, gastro, podujatia, mestá a kultúra, Bratislava a Košice.

„Podľa našich analýz patrí internet v regióne V4 medzi hlavné zdroje informácií pri plánovaní dovolenky. Upriamujeme pozornosť aj na portál www.slovakia.travel, zdroj pestrej cestovateľskej ponuky Slovenska v šiestich jazykoch. Vďaka tohtoročnému promovaniu stúpla návštevnosť portálu o viac ako 100 percent,“ dodáva Marta Kučerová.

Fokus na nemecky hovoriacich dovolenkárov

Nemci tvoria po Čechoch a Poliakoch tretiu najväčšiu skupinu návštevníkov Slovenska. Aj preto sa SACR rozhodla rozšíriť svoje marketingové aktivity na najznámejší a najväčší nemecký rezervačný dovolenkový portáli www.ab-in-den-urlaub.de (poďme na dovolenku). Ten okrem Nemecka úspešne pôsobí aj v Rakúsku a vo Švajčiarsku. Jeho užívatelia si môžu priamo rezervovať pobyt v slovenských hoteloch.

„Pred letnou sezónou sme zvolili kombináciu mediálneho mixu, od ktorého očakávame vysoký zásah potenciálnych záujemcov o cestovanie. Sme presvedčení, že to prispeje k zvýšeniu návštevnosti Slovenska,“ uzatvára Marta Kučerová.

Buďte prvý, kto pridá komentár.

Napíšte komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


*