nákup

BRATISLAVA 27. apríla – Základným princípom spoločnosti Lidl je ponúkať zákazníkom produkty za najvýhodnejšiu cenu na trhu pri zohľadnení kvalitatívne porovnateľných výrobkov. Teraz sú však nákupy v Lidli ešte výrazne výhodnejšie! Obchodný reťazec sa rozhodol zlacniť produkty, ktoré patria k zákazníkmi často vyhľadávaným. Produkt Cena pred zľavou Cena po zľave VýškaPokračovať v čítaní

BRATISLAVA, 19.3.2012 – predaj cez internet si získava čoraz viac priaznivcov. Zmena životného štýlu, zlepšujúca sa dostupnosť internetu, zvyšujúca sa počítačová gramotnosť a čoraz lepšia konkurencieschopnosť internetových obchodov prispievajú každoročne k dynamickému rastu nákupov prostredníctvom tohto distribučného kanála. Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) považuje aj rok 2011 z hľadiska predaja cez internetPokračovať v čítaní