lekár

Podľa zistení spoločnosti GfK približne polovica ľudí je nespokojných so súčasnou kvalitou poskytovania zdravotnej starostlivosti. Najviac sú ľudia nespokojní s čakacími dobami u lekárov,  s prístupom personálu, ale aj celkovou zdravotnou starostlivosťou. Približne polovica ľudí je nespokojných so súčasnou kvalitou poskytovania zdravotnej starostlivosti a približne 13 percent ľudí je dokoncaPokračovať v čítaní

Vytvorenie vzájomnej dôvery a zlepšovanie vzťahu lekár – pacient v systéme zabezpečenia kvalitnej, bezpečnej a dostupnej zdravotnej starostlivosti pre pacientov boli hlavné témy rokovania prezidenta ASL SR MUDr. Mariána Šótha a prezidentky AOPP SR MUDr. Kataríny Kafkovej. Spoločne prerokovali rôzne okruhy problémov zdravotníctva, a to ako z pohľadu ambulantných poskytovateľov zdravotnej starostlivosti,Pokračovať v čítaní