Stánok Rolls-Royce Motor Cars na tohtoročnom ženevskom autosalóne bude oázou pohody – táto preslávená automobilka totiž vo Švajčiarsku predvedie svoj model Serenity, čo v preklade znamená pokoj.
Oslavujúc historickú úlohu hodvábu ako symbolu kráľovskej a imperiálnej moci,
tím Rolls-Royce Motor Cars Bespoke Design vytvoril úžasný a jedinečný automobil, ktorý sa stane novým míľnikom v individualizácii luxusu v motoristickom priemysle a zároveň opätovne dokáže, že Bespoke je skutočný Rolls-Royce.
Model Serenity, symbol moderného luxusu, opätovne využíva najjemnejšiu látku akú svet pozná – jeho interiér tak predčí každý iný luxusný automobil. Tento jedinečný dizajn vynikajúco demonštruje zručnosť, kreativitu a puntičkárstvo, odlišujúce Rolls-Royce Motor Cars od všetkých konkurentov.
Tím Bespoke Design sa inšpiroval honosnými interiérmi Rolls-Royceov, v ktorých sa v priebehu histórie vozili králi a kráľovné, vládcovia a vládkyne, rovnako ako aj rôzni svetoví lídri. Tento štýl však navyše skombinoval so súčasnými trendmi európskeho nábytku a vzormi japonských kráľovských kimon – výsledkom je inovatívny, moderný a pokojný interiér Rolls-Royce.
Tento nový míľnik vo svete superluxusných automobilov predstavia na tlačovej konferencii v hale číslo 6 ženevského autosalónu tretieho marca o 13:30. Auto bude od piateho do pätnásteho marca vystavené, kde ho budú môcť obdivovať návštevníci podujatia.
BMW Group
BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 30 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.
BMW Group zaznamenal v roku 2014 celosvetový predajný rekord v objeme približne 2.118 milióna predaných automobilov a 123 000 motocyklov. V hospodárskom roku 2013 činil zisk pred zdanením 7,91 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 76,06 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2013 zamestnával po celom svete 110 351 spolupracovníkov.
Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.
(tlačová správa)