medializuj

Košickému startupu putuje polmiliónová investícia

Košice, 1. 10. 2020 – Košický startup Medializuj, ktorý sa venuje žurnalistike, získal podporu pol milióna eur na rozvoj a rozšírenie platformy do 10 krajín Európy. Do projektu investoval kapitálový fond Vision Ventures.

Medializuj.sk je platforma, ktorá spája profesionálov pracujúcich v médiách so špecialistami z rôznych odvetví, ktorí sú pripravení reagovať na ich otázky. Novinári tak získajú relevantné vyjadrenia do svojich príspevkov a odborníci bezplatnú publicitu. Táto služba je, a navždy bude, bezplatná.

Spoluzakladateľmi projektu sú Jana Beerová a Miroslava Korytková, dlhoročne pracujúce v oblasti médií a vývojár Zsolt Szabo. „Medializuj odzrkadľuje našu dlhodobú potrebu nájsť skutočných odborníkov, ktorí by sa vedeli dôveryhodne a správne vyjadriť k rôznym témam. Touto službou by sme radi prispeli k minimalizovaniu hoaxov a nepravdivých informácií, ktoré sa objavujú v online i offline priestore a zároveň by sme chceli pomôcť pri prezentácii práce špecialistov“ približuje Jana Beerová.

Projekt vznikol v roku 2019, ako služba pôsobiaca výhradne na Slovensku, s ambíciou postupného rozšírenia do európskych krajín. Práve prostredníctvom investície by sa tak malo udiať už tento rok.

Predpokladáme, že aj tvorba kvalitného obsahu pre médiá musí prejsť digitálnou transformaciou. Výsledkom môže byť väčšia demokratizácia hodnotných textov, eliminácia hoaxov a taktiež alternatíva k súčasnej forme inzercie. Keďže tento problém je globálny, veríme v medzinárodný úspech projektu Medializuj. Silný a skúsený tím zakladateľov služby je silný argument v prospech úspešnej realizácie,“ opisuje Tomáš Bél, ktorý stojí na čele Vision Ventures, dôvody, pre ktoré sa rozhodli investovať do služby.

Budúcnosť natívnej reklamy

Víziou startupu je aj vytvorenie priestoru pre natívnu reklamu. „V súčasnosti sme všetci presýtení množstvom reklamy, ktorá na nás vyskakuje na každom kroku. Existuje už mnoho blokátorov, ktoré práve v online priestore minimalizujú množstvo zobrazovaného sponzorovaného obsahu. Našou víziou je spolu s mediálnymi domami a agentúrami pripraviť priestor, do ktorého reklamný obsah prirodzene zapadne,” vysvetľuje Beerová a dodáva: „Pracujeme na tom, aby sme vytvorili platformu, ktorá bude rovnako prospešná pre médiá, ako aj pre potenciálnych inzerentov.“

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *