Analýza kľúčových slov tvorí základ pri tvorbe reklamy na internete. Vytvoriť takúto analýzu nie je nič jednoduché, no dokážu vám s ňou pomôcť niektoré nástroje, ktoré vám dnes predstavíme.
Dobrá online reklama produktu či služby by mala v ideálnom prípade cieliť na presne ten daný typ zákazníka, u ktorého je veľká pravdepodobnosť, že má o tento produkt či službu záujem.
Vytvoriť takýto typ reklamy na internete nie je nič jednoduché. Prvým správnym krokom, ktorý však k tomu môžete urobiť, je tvorba analýzy kľúčových slov.
Na čo je analýza kľúčových slov dobrá?
Na základe komplexnej analýzy kľúčových slov dokážete zistiť kľúčové slová a výrazy, ktoré vaši potenciálni zákazníci vyhľadávajú.
Keď tieto údaje a slová poznáte, môžete na ne cieliť svoju online reklamu a je pravdepodobné, že od vás užívatelia nakoniec aj nakúpia.
Aké nástroje na tvorbu analýzy používať?
Pokiaľ vlastníte e-shop a plánujete si vytvoriť svoju prvú analýzu kľúčových slov, tým najlepším pomocníkom vám bude samotný Google našeptávač či Google Ads, v ktorom sa skrýva nástroj s názvom Plánovač kľúčových slov.
Pomocou týchto dvoch nástrojov dokážete vytvoriť základnú analýzu kľúčových slov pre svoje prvé reklamné kampane.
Ak to však s analýzou kľúčových slov myslíte o čosi vážnejšie a ste v stave, že potrebujete kľúčové slová segmentovať a kategorizovať, môžu vám byť nápomocné tieto nástroje:
- Mangools,
- Collabim,
- Marketing Minder,
- Ubersuggest,
- Ahrefs.
Nechajte to na odborníkov
Vytvoriť dobrú a komplexnú analýzu kľúčových slov pre váš nový web či prvé reklamné kampane, je častokrát práca na niekoľko hodín.
Preto vám odporúčame zveriť sa do rúk odborníkov, pre ktorých je vytváranie analýz dennou rutinou.
Len tak si budete môcť byť istý, že analýza je vytvorená dôkladne a vaša online reklama môže byť úspešná.