Site icon InfoMagazín

Aktuálny ročník kampane „Opel 24 hodín“ siahal po rekorde

Rekord nepadol, ale bolo to iba o vlások: Počas aktuálneho ročníka tradičnej kampane „Opel 24 hodín“, kedy predajcovia po celý deň a noc ponúkajú automobily Opel za bezkonkurenčné ceny, sa v Slovenskej republike predalo neuveriteľných 880 nových automobilov Opel. Ide o druhý najlepší výsledok za celúdvanásťročnú históriu organizovania tejto legendárnej kampane – lepší výsledok sa podarilo dosiahnuť iba v roku 2014, kedy sa predalo 921 automobilov!

V čom vidí korene vynikajúceho výkonu Pavel Šilha, riaditeľ slovenského a českého zastúpenia značky Opel? „Ide o súbeh niekoľkých faktorov. Naša pozícia na trhu sa v ostatných rokoch neustále posilňuje a preukázateľne sa zvyšuje imidž značky. Zásadné sú ale vynikajúce nové modely, ktoré postupne uvádzame na trh, vrátane poslednej výraznej novinky, pýšiacej sa titulom najlepšieho európskeho auta – novej Astry. Ako je vidieť z výsledkov, jej prínos pre celkový úspech akcie bol zásadný.“

Počas 24 hodín kampane sa v SR predalo 251 nových Astier, čím sa stala najžiadanejším modelom akcie. Na druhom mieste sa umiestnila populárna Corsa, ktorých sa predalo 205 kusov a tretia skončila Meriva (116 predaných automobilov).

„Záujem o novú Astru – európsky aj slovenský „Automobil roka“ – je obrovským prísľubom,“ hovorí Josef Šopík, predajný riaditeľ slovenského a českého zastúpenia značky Opel. „Práve v týchto dňoch sa totiž začína predávať kombi verzia Astra Sports Tourer – a pretože slovenský trh je výrazne orientovaný na verzie kombi, je skvelý štart Astry veľkým prísľubom aj pre sesterské kombi Sports Tourer.“

V súčasne prebiehajúcej kampani „Opel 24 hodin“ v Českej republike sa predalo 1306 automobilov Opel, čo je najlepší výsledok za celú dvanásťročnú históriu organizovania týchto akcií.V Českej republike bol najväčší záujem o Merivu (391 kusov), novú Astru (295 kusov) a Corsu (214 kusov).

Exit mobile version